12 January 2010

コーヒーとクロワッサン | Coffee & Croissan

昨夜は小腹が空いていたので、Tim Horton'sでコーヒーとクロワッサンを買う。
相変わらず、店員の応対は最悪だ。

まだ食べられそうだったので、ポテトチップスも食べてしまう。
ポテトチップスの大袋がまた、「なぜこの値段?」という程、カナダでは高い。

結果、ジャンクの食べ過ぎになってしまう(笑)


I was a little hungry last night, so I went to a Tim Horton's and bought a cup of coffee and a croissan.
As usual, you can't really expect a nice customer service at Tim Horton's in Downtown Toronto.

I was still a bit hungry, so I ate potato chips as well.
A big bag of potato chips is very expensive in Canada – how come it could be that price??

As a result, I had too much junk food.

2 comments:

motoko said...

でも、なんだか美味しそうだね。
クロワッサンもポテチもコーヒーも。

sptnk_nord said...

ジャンクは、たまにだったら、良いんだよね(自己肯定)、笑。